Ofte Stillede Spørgsmål
I siger at de fleste af jeres produkter bliver sendt uden indpakning. Bliver varerne ikke skadet undervejs?
Det er korrekt at vi prøver at minimere indpakningen, og undgår unødvendig spild og emballage. Der er dog ingen grund til bekymring, de skal nok komme sikkert frem!
Vi sørger selvfølgelig for, at de produkter som har brug for lidt ekstra omsorg og beskyttelse, bliver pakket ind i papir. Ellers bruger vi pakkefyld fremstillet af majsstivelse eller papir fremstillet af genbrugspapir, til at udfylde hullerne.
Hvad er jeres returneringspolitik?
Du har 14 dages fortrydelsesret. Vi refunderer altid for et produkt, der er beskadiget eller defekt, men hvis der ikke er noget galt med produktet, foretrækkes det at varerne ikke bliver returneret.
Vores mission er at reducere mængden af affald i verden samt reducere CO2-udledningen. Afsendelse af produkter der skal returneres kræver dog yderligere emballage, tape, bil-transportation (desværre ikke elektrisk). Af de ovennævnte grunde forsøger vi at få så få varer retur som muligt, og vil rådgive vores kunder til at undersøge produkterne før køb, og derved undgå impulskøb.
Hvordan kan jeg kontakte jer?
Du kan bruge kontaktformularen ved at klikke her. Du kan også sende os en email på info@nfavour.dk.
Hvor lang tid tager det at modtage en pakke fra jer?
1-3 hverdage. Vi sender din pakke inden for 24 timer.
Du kan se flere informationer i din indkøbskurv inden betaling.
Leverer i til andre lande?
Vi arbejder kun i Danmark i øjeblikket og har ikke travlt med at ekspandere hurtigt, da det ikke er vores hovedfokus for nu. Men hvis du bor i udlandet og vil lave en ordrebestilling, kontakt os på info@nfavour.dk, og vi vil forsøge at hjælpe.
Er i baseret i Danmark?
Ja, vi er baseret i Danmark og varerne sendes fra vores lager i Danmark.
Tager i imod mobilepay?
Ja, det gør vi. Vælg Quickpay under betalingsmulighederne, så kan der bruges MobilePay.
Tilbyder i abonnementer?
Ikke i øjeblikket. Nogle af jer har dog vist interesse for at få blandt andet sæbe og shampoobarer hver anden måned, så det er selvfølgelig noget vi har i overvejelserne. Hvis du er en af de personer, der er interesseret i at få badeværelses produkter på abonnoments-basis, så send en mail til os på info@nfavour.dk. Derved vil du modtage en mail fra os hvis dette bliver aktuelt.
Er i GDPR-kompatibel?
Ja, det er vi. På sidens footer kan du klikke på "mine personlige data" for at hente alle dine data fra vores hjemmeside.
Har i en fysisk butik?
Nej, vi er kun online baseret i øjeblikket.
Søger i medarbejdere?
Der kommer altid jobopslag op på vores sociale medier, når vi søger medarbejdere. Du kan tjekke dem ud ved at klikke på sociale medier ikonerne i sidebladet.
Jeg leder efter et “X produkt ", nogen chance for at i kommer til at have det i shoppen?
Vi elsker at få idéer fra vores kunder, så kontakt os gerne, hvis du har noget i tankerne. Så vil vi bestemt tage det med i overvejelserne, når vi udvælger nye produkter til vores hjemmeside.